close
紅葉之旅行程終於完成,所有酒店也book晒了,唯一的是我的機位仲未confirm,居然搭下午機都無位?激死,pl解釋因為好多日本人揀下午離去,所以看來我wait到的機會都幾微,點解想搭下午機?因為可以在澳門這邊搭船直接去到赤臘角機場,而取替了搭船再搭機鐵咁痛苦.

另一問題是換yen,澳門有一間找換店及一間銀行換yen最平,平均比市面平2.3-6%左右,但係每當yen係平價位時,都會比人換晒,所以要在這6星期的時間得閒換d得閒換d,希望係出發前換晒,咁就可以用平yen.... 我係咪好婆仔呢??

我有2本東北書,已經比我看到爛了,這種情況以前未試過的,係喎!今次都係我第一次去日本去咁耐,難怪可以去咁多地方,幾乎全本書每個景點都去過...

但東北地方不知有什麼美食的店舖值得去試,係呢刻只知有:
仙台:牛舌  松島:蠔  盛岡:一口麵

咁青森(除了蘋果)弘前十和田(據聞有十和田牛食?是嗎?)奧入瀨角館鳴子蔵王等大家又有什麼推介呢??仙台除牛舌外,還有什麼值得試呢?因我會入住2天...

arrow
arrow
    全站熱搜

    blac 發表在 痞客邦 留言(67) 人氣()