點解會用呢個標題,因為.....

呢個公仔是我在日本暫時夾到最大個個,有14-15吋長,而且是孟聖節的特別版,哈哈哈!我地想夾幾日了,但都唔敢,直至一個小時前,小蝦終於忍不住要出手,但我心裡想這次又要浪費幾千日元了,因為他一定要夾到,於是,我趁他去換錢時,駛出了絶招,用我僅有的幾句日文同店員講:點樣才可夾到這個公仔呢,佢好可愛呀,我好鍾意呀,真係好鍾意呢,於是個男店員被我的半咸淡的日文電到暈佗佗,於是,他將個公仔放在一個位置,就這樣,我地只夾了一次就輕易夾到了。

另想問大家: 因為過幾日要飛羽田,之後三天後再由羽田回成田搭機回港:

1.知不知羽田機場有否locker或地方可以寄存行李(3天以上)?

2.有沒有服務可將行李由池袋寄往成田呢?待由羽田往成田搭機時可取回。

因為我有好多行李。

arrow
arrow
    全站熱搜

    blac 發表在 痞客邦 留言(14) 人氣()